Altex mă provoacă la cumpărături!

O tabletă iPad? Un iPod? Sau Un e-book reader de la Altex? Le vrei, nu-i aşa?

Ei bine… cine nu le-ar vrea? 

Eu am găsit pe site-ul lor http://www.altex.ro o maşină de cusut pe care vreau să mi-o cumpăr, nu există nici un risc de achiziţie de pe site pentru că au serviciul de garantare a preţului (dacă găseşti în altă parte un produs mai ieftin, primeşti dublul diferenţei sub forma de voucher valoric). Maşina de cusut are peste 370 de cusături combinate: 2 cusături drepte, 6 modele de surfilare, 4 modele de cusătură invizibilă, 8 modele de broderii, pe care abia aştept să le descopăr. Viteza de coasere este de 1500 imp. / min. Nu mă prea pricep la maşini de cusut, dar am citit că are foarte multe beneficii pentru care merită să fie la mine în cameră: coase nasturi, butoniere,  are funcţia de matlasare şi de întărire a cusăturii, sistemul de introducere a firului în ac este automat, reglarea lăţimii cusăturii. 

Şi pentru că vreau s-o păstrez ca nouă, m-am uitat la accesoriile de îngrijire: în preţ este inclusă husa de protecţie şi peria de curăţare.  Cât de curând sper să vă arăt hăinuţe făcute de mineeee 🙂

Un gând despre „Altex mă provoacă la cumpărături!

  1. Masina de cusut « Iubaholica 27 Noiembrie 2012 la 22:46 Reply

    […] un secol va expuneam aici dorinta mea de a-mi cumpara o masina de cusut. Acum jum de secol mi-am cumparat masina de cusut. […]

Lasă un răspuns

