Gumă de mestecat pe scaune. De ce faci asta?

În primul rând guma de mestecat are şi ea un rol, nu se  mestecă toată ziua:  se foloseşti doar după masă, timp de 15 min, asta în cazul în care nu ai cum să te speli pe dinţi. Consumată în exces ea provoacă ulcerul gastric, irită mucoasa stomacală, dar voi faceţi ce vreţi cu sănătatea voastră, problema mea este de ce aveţi prostul obicei de a o lipi pe scaune?

Acum patru ani m-am aşezat pe un gard proaspăt vopsit şi mi-am distrus blugii mei preferaţi. De atunci şterg fiecare loc unde mă aşez, fiecare scaun şi evit să mă ţin de bara din metrou. Dar săptămâna trecută, trei zile la rând, cu trei perechi de pantaloni diferiţi, m-am aşezat în gume… de ce trebuie să fiu eu afectată de nesimţirea voastră?

V-aş pedepsi pe toţi consumatorii neregulamentari de gume, v-aş pune de gât câte un mini-tomberon!

Un gând despre „Gumă de mestecat pe scaune. De ce faci asta?

  1. Loredana 5 August 2012 la 17:12 Reply

    toate gumele vin la tine, se pare:))

Lasă un răspuns

