Carnavalul Toamnei „Pe Aripile Muzicii” la Sala Palatului

Sambata am mers la evenimentul cultural – umanitar Carnavalul Toamnei. Totul a inceput brusc, ca prezentatori au fost un domn cu vechime si bineinteles o duduie sexy 🙂 foarte emotionata. In deschidere au cantat baietii de la Alb Negru, prima melodie a fost „Mi-e sete de tine”, o melodie care imi starneste amintiri placute si au reusit sa imi incante sufletul.

Au urmat cei de la Partizan, care au intrat…nu tu buna ziua, salut, nimic. Se simteau ca la ei in sufragerie si au inceput: „drumul spre lumina trece prin uzina”. Wtf? Amuzante personaje, dar nu stiu daca se bucura de un public prea larg. Ma intreb oare cum e in lumea lor?! Solistul e nebun, cred ca ii plac tare mult cimpanzeii si hamsterii ca prea bine le imita. Nu o zic cu rautate, ca pe mine personal m-a amuzat, dar asta e realitatea. Si ne-a recomandat sa imbratisam stilul lor de…. habar n-am. Au mai cantat o melodie dura:  Ultima melodie parea mai umana in primele secunde, dar versurile sunau cam asa: „spunem taca paca si pe urma taca maca”. Ma rugam sa nu ceara nimeni bis! 🙂

Apoi a urmat o demonstratie a unei scoli de dans, hmmm foarte prost organizata, ceva clar nu a fost in regula! A cantat o fata, am uitat cum o cheama, de fapt nici nu stiu daca au prezentat-o, dar avea voce frumoasa. Au dansat doua fete pe melodia „Cabaret – Life is a Cabaret”, nu prea au reusit sa se sincronizeze, dar a fost dragut. Au mai fost cateva momente ale unor adolescenti cam impiedicati dar curajosi.

Negoita, primarul sectorului 3 a urcat pe scena sa inmaneze cateva diplome, diplome care au fost incurcate cu altele si pana la urma nu au mai fost acordate, super organizare. Domnul primar ne-a urat un sincer : „bravo la voi” :).  Fabian Sanchez, din Columbia, a venit sa ne cante putin. Pana si el stia mai bine sa vorbeasca romaneste decat domnul primar. A cantat cateva melodii latino printre care si „Ai Se Eu Te Pego” iar dupa versul „e passou a menina mais linda ” a intins mana spre mine si mi-a zis „tu esti cea mai frumoasa!” E? Ce spuneti de asta? :))

Iar cand au intrat pe scena cei de la Iris, am stat doar sa vad cine este noul solist. Mi-ar fi placut tare sa-i ascult, mai ales ca „Floare de Iris” ma va duce mereu cu gandul la anii de liceu, dar din pacate n-am mai putut sta.  

Cam asta a fost Carnavalul Toamnei! Sper ca n-am jignit pe nimeni cu parerile mele critice, totusi daca s-a intamplat asta ganditi-va ca e doar o parere. Si ca de obicei, chiar daca organizarea a fost la pamant, eu impreuna cu buna mea prietena Loredana ne-am simtit bine 🙂

2 gânduri despre „Carnavalul Toamnei „Pe Aripile Muzicii” la Sala Palatului

  1. Laur 12 Noiembrie 2012 la 13:46 Reply

    nu se mai bucura de un public larg pt ca publicul lor nu mai exista. Artanu e nebun si asta e farmecul lui. Sper ca tata viitoare sa te impresioneze placut. Da-i omului o a 2-a sansa

  2. Adrian 13 Noiembrie 2012 la 0:14 Reply

    Mda…un Carnaval mediocru( ca sa nu fim prea fim prea duri si sa spunem..penibil),cu un buget de criza..din care nu au lipsit bosorogii de ocazie,pitipoance cu aere de star,trei,patru trupe de mana a doua( cu o mică excepție) care au văzut in acest eveniment o rampa de lansare..care probabil au venit gratis..crezand ca vor obține in schimb consacrarea pe plan național…si binenteles nu putea sa lipseasca din peisaj un artist străin ” de calibru” care a plagiat doua piese si care își inchipuia ca va reuși cu o fraza ” de manual” sa o dea pe spate pe una dintre cele mai frumoase fete din sala…bomboana de pe tort fiind desigur d-nul „care este”..primar al unui sector bucurestean..care a cam încurcat borcanele si care ne-a demonstrat încă odată ca limba româna nu e așa de ușoară pe cat pare la prima vedere…fără prompter, celular cu corector sau speach-ul gata făcut.Nu putem decât sa speram ca următorul Carnaval la care vom merge va fi cel de la…Venezia :)))

Lasă un răspuns

