Am primit un cadou si nu e nici Craciunul, nici ziua mea!

Fratele meu Ciprian mi-a adus un cadou foarte dragut direct din Amsterdam. :)) Cartea „It’s not how good you are, it’s how good you want to be.” si o lalea. Cadoul perfect.

Cartea este foarte interesanta! imi place de Paul Arden, are cuvintele cu el, spune lucruri mari in cuvinte putine. Am ce citi saptamana asta. Poate am sa scriu despre carte dupa ce o termin, poate! Doar daca se anunta cineva interesat sa afle mai multe.

Iar laleaua este exact genul meu de floare, nu necesita apa, lumina, pamant … pt ca este artificiala. I-am gasit locul perfect in casa!

Multumesc Cip!

Lasă un răspuns

