Concert VUNK!!!

Trebuia sa mergem la film, la Twilight, dar pana la urma am ales Vunk. Si bine am facut!!! E mai antrenant, nu stiu, ma reprezinta mai mult concertele decat filmele. Am participat la diverse concursuri pentru a castiga doua bilete si…am castigat 8 🙂

In deschidere a cantat Viky Red (foarte dragute piesele lui) si Fara Zahar. 

Dupa aproximativ o ora au aparut si mult asteptatii baieti de la Vunk. Cornel a purta o vesta foarte cool, semana cu un greieras 🙂

Spre surprinderea mea, am stiut aproape toate piesele lor si am cantat cu ei. Poate gasesc si filmarea, sa va arat dovada. 🙂 Au avut multe efecte speciale si invitati surpriza: Andra, Puya, Monica Anghel, Smiley, Antonia, Eric Martin. Alaturi de Eric Martin a cantat una dintre melodiile sufletului meu: „To Be With You”. In ansamblu am fost placut impresionata de organizarea spectacolului, insa parerile au fost impartite: „ce frumos a fost” ne-a spus Madalina oftand, pe cand Lori e mai greu de impresionat: „dar mie nu prea mi-a placut”

PS: Stiati ca, solistul trupei Vunk, Cornel este un baiat foarte emotiv? 🙂

2 gânduri despre „Concert VUNK!!!

  1. razvan 16 Decembrie 2012 la 23:51 Reply

    Totul parea misto pana sa zici de puya.e bine totusi ca te-ai distrat 🙂

  2. […] anul trecut am fost la concert, am stat atârnată de gard în primul rând toată seara și am cântat toate melodiile cu ei. A […]

Lasă un răspuns

