Fashionable zombie

I’m a zombie. But i’m a fashionable zombie, i don’t need brain! brain! brain! i need shoes! shoes! shoes!

Lasand gluma la o parte….m-am indragostit!! De o pereche de botine de vis. Dar pe net nu gasesc marimea mea 😦 insa eu NU RENUNT NICIODATA LA VISURILE MELE iar maine voi lua toate magazinele la puricat in cautarea comorii! :))

Tag-uri:, ,

2 gânduri despre „Fashionable zombie

  1. Taus 29 Noiembrie 2012 la 14:31 Reply

    buna sa sti ca iti urmaresc blogul de cateva luni bune ..imi plac ideile tale ..Dar mai degraba ash scrie o carte ..te pup si am sa fiu cu ochii pe blog..Sau ..ce spui tu daca ain incepe un video bloq ..Vlog ..mult succes
    Taus

    • Iubaholica 4 Decembrie 2012 la 7:49 Reply

      iti multumesc! mai faci o strofa la cantacelul cu Mos Craciun? …. Mosule unde esti? …. Mosule nu te abtine….bam bam! :))
      Vreau sa fac un video pe el:)

Lasă un răspuns

