Eu si timpul, nu suntem in acelasi pluton

Mi-am luat un ceas de mana, dar cred ca voi renunta cat de curand la el, pentru ca: prea ma faci sa vad notiunea timpului iar eu cateodata vreau sa o pierd, sa nu mai am nici o „obligatie” fata de ea. Asa ca, bye bye ceas! Cine vrea sa-l cumpere sa-mi zica; sau mai bine lasa….ti-l fac cadou! Da-l mai departe cat mai repede!

Cum ai desena timpul?

Tag-uri:, , , , ,

Un gând despre „Eu si timpul, nu suntem in acelasi pluton

  1. Loredana 3 Decembrie 2012 la 10:51 Reply

    sau sa facem „ziua fara ceas”:P

Lasă un răspuns

