#Reloadedsmile in Open Pub

#Reloadedsmile a fost un eveniment, organizat marti 4 dec, de doua sufletele mari: Loredana Pricopie si Alexandra Blas. Eveniment adresat copiilor din Asezamantul social Sfintii Arhanghel “Mihail si Gavriil”, din comuna Slobozia de Giurgiu. Mai multe detalii despre el gasiti la fete pe blog, eu vreau doar sa arat cateva poze si sa spun ca a fost prima iesire oficiala in public a prajiturelelor mele 😀

ps: cine mai are poze cu prajiturile sa mi le dea si mie! eu eram atat de obosita incat am uitat sa mi le pozez 😦

2 gânduri despre „#Reloadedsmile in Open Pub

  1. cip 7 Decembrie 2012 la 11:10 Reply

    moaaa…acum ma oftic ca nu am venit, cred ca au fost bune prajiturile 🙂

    • Iubaholica 7 Decembrie 2012 la 11:37 Reply

      ba conteaza si mail-ul Cip, nu apare pe blog, e doar pt mine sa stiu si eu cine esti :)) lasa, ca vei papa de Craciun prajituri. :*

Lasă un răspuns

