Cadou cu rasete

Cred ca am sa-mi fac o categorie destinata cadourilor pe care le primesc :)) …. dar si pentru cele pe care le daruiesc :D. In primul rand la cadourile daruite vor fi multe zambete de-ale mele.

M-am intalnit aseara cu Cip, un prieten foarte drag mie, cred ca-i reciproca treaba. De ziua mea, in vara, mi l-a facut cadou pe Cip-cip-cip …. care a devenit cel mai bun prieten al meu….e, asa sunt eu, mai copilaroasa, imi plac maimutoaiele foarte mult :)) Asa, si aseara mi-a adus un cadou foarte dragut din Anglia. Dar partea amuzanta vine abia dupa ce am plecat in drum spre casa cand am sunat-o pe Loredana sa mai schimbam o barfa:

Eu: Bla blablalbalblalba

Lori: Blaaaa blalbalblalbalbla

(dupa 20 min de blabalblalbalbla)

Eu: In fine, eu de fapt te-am sunat sa-ti zic ca ne-a luat Cip un mic cadou.

Lori: Doar tie?

Eu: La amandoua! La amandoua ne-a luat la fel.

Lori: Pai si mie ce mi-a luat?

Eu: Nu-ti zic nimic ca stric surpriza!

Lori: Bine, atunci zi-mi ce ti-a luat tie!

Fotografie0336-001

Tag-uri:,

4 gânduri despre „Cadou cu rasete

  1. Loredana 7 Decembrie 2012 la 9:53 Reply

    este foarte fain:) sa-l aduci azi,ca vin la tine la job:P

  2. Iubaholica 7 Decembrie 2012 la 10:43 Reply

    te astept cu drag.

  3. Alina 7 Decembrie 2012 la 11:05 Reply

    Foarte fain insa vrem sa vedem poze cu maimutoiul, ai starnit o mare curiozitate, cred ca e dragalash ! 🙂

    • Iubaholica 7 Decembrie 2012 la 22:25 Reply

      Este dragalas 🙂 am sa-l arat la timpul lui! 🙂

Lasă un răspuns

