Don’t Worry, Be Super!

De cand am participat la SuperJeans Autum Party, (lansarea colecțiilor de toamnă/iarnă 2012-2013 a brandurilor Cheap Monday și Levi’s) am ramas cu gandul la perechea de blugi pe care am avut ocazia s-o port atunci. Am avut de ales intre mai multe perechi, insa eu m-am indragostit de blugii Cheap Monday Tight!!

Superjeans.ro chiar fac o treaba minunata! si cum era?….. Don’t Worry, Be Super! 🙂

SuperJeans-ro-Autumn-Party-Cheap-Monday-Levis-Energiea-0162

Eram in metrou in seara asta si mi-a venit in minte asta:
„Oh, super jeans, super jeans
Jeans all the way
Oh, what fun it is to ride
In super jeans.” :))

Si am uitat sa va arat ce am lipit pe usa garsonierei mele:
superjeans

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

