Raiul Bomboanelor

Am intrat in Auchan si am dat peste raiul bomboaneloooooor!!! 😀 Imi venea sa inot printre ele. Cu jeleu, cu ciocolata, cu capsuni, cu cocos, cu ce-si doreste inimioara ta! Preferatele mele sunt cele portocalii cu galben, umplute cu jeleu si cele rosii cu negru, doar cu ciocolata. In fiecare zi mananc vreo 10 bomboane plus alte ciocolati….adio silueta! :))

 

Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „Raiul Bomboanelor

  1. Alin Nicorici 21 Decembrie 2012 la 21:58 Reply

    O baie intre ele nu strica, dupa baie direct in spital 🙂

    • Iubaholica 21 Decembrie 2012 la 22:36 Reply

      Mi-as construi o casa din bomboane cu jeleu, cum avea vrajitoarea din ‘Hansel si Gretel”, casa facuta din turta dulce. 😀

Lasă un răspuns

