Noapte de Decembrie

Azi dimineata, pe la 3, ningea ca-n povesti. Nu puteam rata ninsoarea, asa ca la ora 4 dim am sarit din pijamale in bocanci si am mers in parcul Ior impreuna cu Mihai Cerveneanu sa facem cateva poze frumoase si naturale de iarna.

Ce a iesit:

Tag-uri:, , , , , ,

4 gânduri despre „Noapte de Decembrie

  1. amiralul 21 Decembrie 2012 la 13:05 Reply

    🙂 faine pozele 🙂 faina si fata din poze 🙂 ma bucur sa vad ca esti o fire romantica 🙂

  2. Tiberiu 22 Decembrie 2012 la 19:24 Reply

    Buna, ma ajuti cu o informatie? Ce plugin ai pentru slideshow-ul de poze ca este tare. Eu folosesc NextGen Gallery, dar al tau e fain de tot. Mersi 🙂

    • Iubaholica 23 Decembrie 2012 la 22:55 Reply

      „Show photo metadata (Exif) in carousel, when available.” aceasta setare este vinovata pentru slideshow-ul meu 🙂 o gasesti la setari media, dar acum nu stiu daca merge doar la mine ca sunt pe wordpress sau merge si la tine… sper ca te-am putut ajuta!

Lasă un răspuns

