Automatul Zambetelor de Sarbatoare

Credeţi  într-o lume mai bună? Ar cam trebui! Pentru că voi sunteţi lumea.

Luati de cititi motive pentru care toti inca mai credem intr-o lume mai buna: motivesacredem.ro , ganduri care ne arata ca, cu totii suntem buni in adancul sufletului nostru, doar ca… nu stiu de ce, cum si de unde a aparut rautatea, egoismul si invidia care nu ne lasam sa fiu noi, fericiti! Cu fericirea ne-am nascut si e pacat s-o pierdeti pe drumul vietii.

O lume mai bună începe cu un zâmbet.

Eu am nenumărate motive să cred într-o lume mai bună şi să sper la ea. Cum să nu fii bun? Cu bunătatea ta poţi schimba şi cel mai negru suflet.

Am prieteni si frati de la care am ce invata:

  1. Loredana: chiar si daca vine sfarsitul lumii ea mereu va gasi un motiv sa fie fericita si sa se bucure de viata.
  2. Cip-Cip: cu totii ar trebui sa avem un prieten Cip-Cip, un prieten care intai se gandeste la mine si apoi la el.
  3. Ciprian: este fratele meu care ma invata cum sa fiu ambitioasa in viata si sa realizez lucrurile pe care mi le propun, evident prin multa munca!
  4. Mama: care intotdeauna imi repeta ca trebuie sa fiu buna cu cei din jurul meu.

Cei de la Coca-Cola au creat Automatul Zambetelor de Sarbatoare, automatul Coca-Cola. Poate invatam si noi de la ei sa daruim mai mult. Si nu ma refer la lucruri materiale, ci la zambete, sfaturi, sa fim „acolo”, cand trebuie, sa ascultam oamenii din jurul nostru.

Saptamana trecuta pe strada, o femeie, de varsta mamei, m-a abordat dandu-mi un sfat. Am continuat sa vorbesc cu ea si mi-a rezumat toata viata ei, prin toate necazurile prin care a trecut, plangand imi povestea. Nu cauta decat sa se descarce, sa fie ascultata. Concluzia? Poti ajuta pe cineva chiar si prin simpla ta prezenta.

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Automatul Zambetelor de Sarbatoare

  1. Loredana 23 Decembrie 2012 la 22:42 Reply

    fain:)

  2. Mmmm « Iubaholica 3 Ianuarie 2013 la 22:18 Reply

    […] trecute am primit o veste foarte trista. Un prieten drag mine, despre care am scris in acest articol, n-a avut un sfarsit de an prea bun. Si-a luat o bataie … de zile mari. Mi-as fi dorit ca […]

Lasă un răspuns

