Mai am…

Mai am un singur of

de Bianca Bănică

Mai am un singur of,

Să fiu cretin

Şi să mă simt filozof

Lângă sticla de vin.

Mai am o singură oră

Şi cred că o s-o trimit pe Loredana într-o horă

Sau poate am s-o bag într-o caserolă.

Să am linişte şi pace,

Să pot scrie la Coca-Cola

Articolul care nu-mi dă pace.

Smurfs_Color_Pictures_Poet_Smurf

Tag-uri:, , , , , , , ,

3 gânduri despre „Mai am…

  1. Danny 23 Decembrie 2012 la 14:45 Reply

    Foarte profund! 🙂

  2. Alin Nicorici 23 Decembrie 2012 la 16:48 Reply

    Reclama la Coca Cola… e frumoasa si misto aceasta poiezioara.

    • Iubaholica 23 Decembrie 2012 la 22:56 Reply

      multumesc!
      am reusit pana la urma sa scriu articolul. 😀

Lasă un răspuns

