Cum sa arati ca mine

In ultimile zile am mancat….dar am mancat, nu gluma! As putea spune lejer ca am mancat…ca o scroafa. A facut bunica mea niste carnati… de iti vine sa te lingi pe unde iese! Dar sa trageti apa, ca apoi va cearta Ariel. 🙂

Gata! Sa vorbim serios! De 5 zile foamea nu-mi mai trece, mananc din doua in doua ore. Cum spuneam mai sus, preferatii mei sunt carnaciorii si sarmalutele. Iar cand ma opresc din mancat inseamna ca organismul a obosit si cere somn, dar nu inainte de a infuleca una bucata platou plin cu cozonaci, prajituri si rulouri. Desertul este neaparat inclus in meniu, pentru a avea un somn dulce!

Sa ne intelegem: mananc putin! da? si des …. carne si carnati! Bineinteles, cu paine! 🙂

Si daca e asa cum spune zicala: „esti ceea ce mananci”? Am sa ma transform intr-un carnat?

In continuare voi atasa o mica discutie cu Lori si o poza cu silueta mea de acum….ca, in curand cred ca ii voi duce dorul 🙂

„Eu: -Ce faci?

Lori: -Incerc sa ma uit la un serial, dar se tot blocheaza si mananc mere cu alune.

Eu: Mmmm….as manca si eu mere….cu carnati!”

Sausage funny sausage man

664466_451751488217436_24642641_o

Tag-uri:, , , , ,

Un gând despre „Cum sa arati ca mine

  1. Loredana 29 Decembrie 2012 la 20:42 Reply

    fata, sa stii ca n-am usa dubla la apartament, da?:))) ce spui, inca mai incapi pe asta sau te bag pe geam?:)))

Lasă un răspuns

