Blogwars!!!

Update: E oficial, m-am inrolat in BLOGWARS!

Ma numesc Bianca si sunt aeriana!!! Cred ca am nevoie sa particip la un razboi sa mai revin cu picioarele pe pamant. As vrea sa ma inscriu la blogwars, dar am descoperit razboiul bloggerilor astazi….adica la o zi dupa incheierea inscrierilor. Dar razboiul nu a inceput!! Deci mai am o sansa sa ma inscriu! Mai am o sansa? :))

BLOGWARS consta intr-un concurs de scriere si publicare pe blog a unor articole originale pe teme alese si comunicate de catre Organizator. Regulamentul iti gasiti aici. Pare foarte antrenant.

Sper sa fie ok si s-o primiti si pe aceasta mica intarziata in razboi. 🙂

Tag-uri:

Lasă un răspuns

