Cateodata mai bine taci!

Am scris, am sters. Am scris, am sters. Am scris, am sters. Am scris, am sters. De patru ori. Nu stiam in ce fel sa-i explic ca sa fiu sigura ca va intelege ceea ce trebuie.

Pana la urma m-am hotarat! N-am mai scris nimic. Cateodata e mai bine asa: sa lasi omul in lumea lui, cu pasaricile lui, sa creada el ce vrea, decat sa te pui la mintea lui. Poate nici n-are…

537287_489395164459894_1596730816_n

Tag-uri:

3 gânduri despre „Cateodata mai bine taci!

  1. mrbigheart 17 Ianuarie 2013 la 20:46 Reply

    cum o sa stii ca are minte daca nu ii zici ceva? nu tre’ sa taci! dimpotriva.. speak your mind!!.. si nu neaparat intrebi.. poti doar sa spui chestii si apoi sa vezi ce face! 🙂

    in alta ordine de idei.. nu scrii pentru ceilalti, scrii pentru tine, nu?! 🙂

    • Iubaholica 21 Ianuarie 2013 la 18:36 Reply

      Mr big heart … ai inima prea mare. M-ai ingroapa din ea, ca ai sa mori de foame 😀
      Din comentariul tau inteleg ca nu ai inteles nimic din articolul meu :))
      Ca sa te lamuresc putin: persoana respectiva m-a pus pe ganduri in ai raspunde sau nu pentru ca parea sa aibe creierul in vacanta. Am pus si poza asta pentru a evidentia ideea.

  2. mrbigheart 23 Ianuarie 2013 la 14:14 Reply

    nu am cautat-o special, s-a intamplat sa gasesc asta adineauri..
    dar ia uite ce bine se potriveste! 🙂

Lasă un răspuns

