Cum m-am aruncat in online fara parasuta

Am realizat, acum doua seri, impreuna cu Lori, un filmulet de 15 min, cu top 10 bloggeri carismatici, futabili, cum vreti voi sa-l numiti.

Nu ma asteptam sa genereze atata actiune, intr-o zi jumatate: aproape cinci mii de vizualizari si o multime de reactii adverse.

A fost un clip negandit prea mult, facut pentru o mana de oameni pe care-i cunosteam, cu scopul de a ne amuza putin. Abia apoi, cand am vazut cum apar cu zecile de hateri, mi-am dat seama ca nu-i a buna si ca ne-am aruncat singure in gura hienelor. J

Cu critici referitoare la lumina, la dictie, la privire, la atitudine…pai stai asa, ca nu suntem la “Duminica in familie” cu Mihaela Radulescu. Nu a fost nimic regizat, n-am avut nici un scenariu pregatit. Pretentii peste pretentii doar de dragul de a judeca putin.

Ne-ati distrat si ne-ati facut plinul la frigidere. Acum puteti lua o pauza si va invitam sa va bucurati si voi de bucatele pe care ni le-ati bagat in frigider!

Ma gandeam ca lumea din online este mai relaxata, in nici un caz atat de dura si plina de ura.

312641_297355603618244_2037925263_n

Tag-uri:

3 gânduri despre „Cum m-am aruncat in online fara parasuta

  1. Radu 18 Ianuarie 2013 la 14:53 Reply

    Ok. în primul rând.. cu gurița ta ai spus că vrei să fii criticată :P. Faptul că lumea e plină de nenorociți care nu știu să critice ci încearcă să desființeze orice face altcineva, e partea a doua.

    Haterii vor exista mereu, dar cică e de bine.. înseamnă că sunteți bune la ceea ce faceți. Decât indiferență, nu? 😀

    Oricum, legat de lumina aia din spate, eu zic să O LĂSAȚI AȘA! mai ales fiindcă acum aveți și lumină din față. De ce să o lăsați așa cum e? Pentru că, pe de o parte ascunde peretele și dă un aer misterios (oare ce-o fi pe peretele ăla) și pe de altă parte fiindcă dă un aer aparte filmulețului. Deja e tipic pentru clipurile voastre să fie un colț supraluminat, e un fel de watermark. Zic eu că e bine așa.. cu lumina din spate și cea din față 🙂

    Ok, deja m-am întins prea mult la vorbă …

  2. (unu' din top) 18 Ianuarie 2013 la 15:01 Reply

    Ignorance is bliss. Relaxati-va si distrati-va. Online-ul e la fel de plin de frustrati ca si offline-ul.

  3. Dorin 19 Ianuarie 2013 la 5:20 Reply

    Uitați-vă un pic și ce răspunsuri primește The Anne Marie. 🙂 You’ll be fine. Îmi amintește de primul contact cu o listă de discuții ceva mai activă acum 15 ani: după primii zece bocanci în c**** navighezi mult mai simplu și mai ușor pe internet.

Lasă un răspuns

