Mască pentru ten uscat

Am făcut cookies și a mai rămas ciocolată. Așa că ne-am hotărât să ne facem o mască de față cu ea.

Ciocolata este extrem de benefică pentru ten, mai ales pentru tenul uscat.

Pentru mască ingredientele folosite de mine au fost: 4 cuburi de ciocolată, 1 linguriță de sare și cca 10ml de lapte. Le-am amestecam bam! bam! până s-a format o cremă omogenă iar apoi am aplicat-o pe ten. După 15 min mi-am curățat tenul cu apă călduță.

Mai multe informații despre această mască găsiți aici, sanatate.acasa.ro, de unde m-am inspirat și eu.

Masca o mai puteți folosi și de Halloween, simplu, eficient și cu dublu beneficiu. J

67456_4294777129521_1431637034_n

Tag-uri:, ,

3 gânduri despre „Mască pentru ten uscat

  1. Loredana 28 Ianuarie 2013 la 9:15 Reply

    ha!

  2. LItere Stacojii 28 Ianuarie 2013 la 17:23 Reply

    Multumesc pentru nota pe care mi-ai dat-o pe Blogwars 🙂

  3. Gabriela 22 Martie 2013 la 9:19 Reply

    si eu am incercat sa imi prepar masti de fata acasa….am incercat cea cu ou, malai si lamaie, sau cea cu miere si ulei de masline, dar nu m-au multumit. Am zis sa incerc cremele bio, pentru ca toate lumea vorbeste despre ele. Asa am dat peste crema de zi cu iris de la Weleda pe care o folosesc de cateva saptamani si sunt multumita de ea.

Lasă un răspuns

