Și s-a mai spart o oglindă

Ooooook….am mai spart o oglindă! Ce se întâmplă? Încă 7 ani de ghinion??? Până acum am 21 ani de ghinion….upsi! :))

•Pe asta, cu 7 ani de ghinion, nefericire și neîmplinire, o știe toată lumea. Dar cică există o rază de speranță. Dacă se lasă cioburile 7 ore să zacă, atunci se va scurta intervalul de ghinion de la 7 ani la 7 ore. Iuuuupiiii!

•În Anglia se spune că oglinda spartă prevestește pierderea celui mai bun prieten.

•O altă variantă ar fi că nu te mai căsătorești 7 ani sau dacă oglinda s-a spart în 5 bucăți, nu te căsătorești în următorii 5 ani. Dacă ai spart-o în 20 bucăți, sau mai multe…. ai cam încurcat-o. J

• Se mai spune că cel care privește în oglindă atunci când cadavrul se află încă în casă va muri următorul și asta pentru că o veche tradiție spune că sufletul omului sălăsluiește în oglindă. La înmormântarea bunicii mele n-am rezistat tentației, știind că este interzis, și am privit în oglindă. Și uite-mă aici, 9 ani mai târziu scriind acest articol. Mit busted! :))

Sfatul meu este să uitați de superstiții și să nu mai căutați să vă pedepsiți mintea degeaba.

tumblr_m8hvv1elch1r3fd7io1_500

Tag-uri:, ,

2 gânduri despre „Și s-a mai spart o oglindă

  1. LItere Stacojii 2 Februarie 2013 la 8:45 Reply

    Multumesc mult pentru nota BLOGWARS 🙂

  2. iubaholica 2 Februarie 2013 la 12:17 Reply

    cu plăcere, dar nu ți-am mai dat notă atât de mare de această dată. 😀

Lasă un răspuns

