Ieeeeeeei, am luat racheta

Am scos un promo pentru noul format al video-urilor noastre. Spre să vă placă.

3 gânduri despre „Ieeeeeeei, am luat racheta

  1. Alin Nicorici 5 Februarie 2013 la 20:51 Reply

    Am ras si eu putin. Parca sunt mai amuzante celalate videoclipuri, bine acesta este mai profesional dar nu sunteti voi. Subscribe 🙂

    • Iubaholica 6 Februarie 2013 la 20:23 Reply

      Este mai mult un promo. Vor urma materiale mai bune decât cele anterioare …. sper :))

  2. Câştigătorii concursului 10 Februarie 2013 la 15:28 Reply

    […] Locul al treilea este ocupat de Alin Nicorici, cel care mi-a recomandat blogul iubaholica.wordpress.com. – Locul al doilea este ocupat de Cronicariu, cel care mi-a recomandat blogul […]

Lasă un răspuns

