Dor de vacanță

Mi-e dor de altceva!

M-am plimbat prin România, dar nu foarte mult. Prin partea Moldovei am avut ocazia să văz mai mult. Este o regiune de care n-ai cum să nu te îndrăgostești. Mai ales dacă ai norocul să te duci la bunicii unei prietene. Accentul, mâncare, oamenii te fac sa rămâi acolo. Sau măcar îți dorești să le iei o parte din bunătatea lor cu tine la București. Pentru că eu sunt din capitală. Nu spun că Bucureștiul este un oraș urât. Îmi place aici, dar aș vrea și altceva. Ceva diferit. Aș vrea să cunosc și alte regiuni, și alte nații de oameni.

Întâmplător, am văzut campania celor de la BlogalInitiave, unde oferă un weekend pentru două persoane la Sighișoara sau Mediaș.

M-am întristat, dar nu pentru că am văzut campania, ci pentru că eu n-am fost niciodată în Sighișoara. Ce să mai spun de Mediaș. Dar m-a bucurat posibilitatea de a câștiga acel weekend.

Aș vrea să cunosc acea regiune, acei oameni, acele obiceiuri. Știu c-am să mă îndrăgostesc pe loc, de aceea, dacă voi câștiga excursia, voi merge cu o prietenă, nu cu iubitul meu J

Dintre toate locațiile oferite de Dafora Turism, aș alege motelul Motel LG, din Mediaș. Pare un loc de unde îți poți lua energia pozitivă. Un loc care-ți oferă căldura și bunătatea de acasă.

Desigur, ca orice om, am căutat un pic pe site-ul lor ca să văd ce mai oferă. Am rămas surprinsă să citesc că au și o bază sportivă, care conține 6 terenuri de tenis cu zgură, dintre care două sunt acoperite cu balon pe timpul iernii astfel încât să ai confortul termic necesar practicării acestui sport chiar și atunci când zăpada îi imbie pe alții la schi, un teren de mini fotbal, sala de fitness, sala de aerobic, saună, salon de masaj.

De asemenea, terasa existentă este acoperită, așa că te va feri de ploaie sau de soarele prea puternic al verii, lăsându-te să respiri aerul curat al pădurii și să admiri priveliștea în timp ce mănânci, stai la un pahar de vorba sau petreci. Are o capacitate de 80 de locuri și este locul potrivit pentru orice fel de petrecere cu prietenii sau colegii.

Și mai mult, au și un foișor atât de fain. Locul unde îți poți petrece câteva clipe de liniște, meditând și relaxându-te.

Gata, nu mă mai uit pe site-ul lor, că-mi vine să plâng, pe bune. Vreau la Mediaș, la Motel LG.. Am zis!

Am uitat să vă zic ceva: în fiecare zi când merg la cursuri, trec în scara blocului pe lângă un mare afiș! Astăzi am făcut o poză cu el. Este destinul? Vrea să merg la Mediaș? 😀

Să fie Mediaș

Tag-uri:, ,

Lasă un comentariu