Trebuie să ajung la Vunk pe 3 oct!!!

vunkjurnal-urban1280

De o săptămână ascult „Așa și?” aproape non stop!!! Dar și „Pierderea lor”. Sunt absolut superbe!!! Și îmi doresc atât de mult să ajung la concert, nu vă puteți imagina! Să fiu acolo în primul rând, să cânt cu voi și să mi se facă pielea de găină. Îmi oferă cel mai mișto sentiment melodia Așa și?, e atât de motivantă și pozitivă!!!

Acum două zile am scris și pe facebook că îmi doresc să merg să afle toată țara :))

Și anul trecut am fost la concert, am stat atârnată de gard în primul rând toată seara și am cântat toate melodiile cu ei. A fost atât de minunat că puteam să le simt emoțiile și bucuria din suflet, mă făceau să fiu și mai încântată de show-ul pe care l-au făcut.

N-am decât cuvinte la superlativ pentru VUNK! Sunt extraordinari!

Acum stau la coadă pentru fericire o seară întreagă!! Vunk vă iubesc și vreau să fiu cu voi pe 3 octombrie!!

Un gând despre „Trebuie să ajung la Vunk pe 3 oct!!!

  1. Vali Crintea 27 septembrie 2013 la 15:38 Reply

    deci nu mai apelezi la intermediari. Succes! daca mai scrii un articol si mi-l dai sa-l postez , in cazul castigarii invitatia va fi a ta

Lasă un comentariu