Secretul fericirii?

Ciocolata!

O sumedenie de studii arata ca ciocolata este buna pentru: moral, creier, inima, organism, piele, este buna chiar si pentru curele de slabire. Ne place atat de mult ciocolata incat a devenit buna pentru orice! :))

Pentru mine ciocolata este ca un energizant, nu pot functiona fara ea. Chiar ca, acum daca ma gandesc bine, ar cam trebui s-o mai raresc, ca abuzez de ea…dar nu pooooot, este dulcea mea dependenta. Heidi este una dintre preferatele mele. Am vazut ca au creat si Heidi Choco Club pentru a nu ne plictisi in timp ce-o savuram. Au diferite provocari, sanse de a acumula puncte si de a le folosi in scopuri utile. Interesant, acum ma joc si eu pe site-ul lor. Va puteti inscrie si voi in club, iar daca ati auzit de el de la mine, nu ma deranjeaza daca treceti blog-ul meu acolo :))

ciocolata

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un comentariu