Arhive zilnice: 8 ianuarie 2013

Tort pentru mama

Azi a fost ziua mamei mele. Sa-mi traiasca! 🙂

Impreuna cu Petra i-am facut un tort…. de puturosi 😀 , cu blat cumparat si creme de la dr. Oetker. Dar cu 20 lei a iesit un tort minunat.

La multi ani mami! 🙂

 

Incredere

Poti sa te simti mizerabil. Sau poti sa te motivezi si sa te ridici. Fiecare clipa ti-e asa cum alegi sa-ti fie. „Faca-se voia ta!”

Loreena McKennitt- The Highwayman (10)

„…mugurul unei noi relatii iesind din pamantul inghetat…”

Lenny Kravitz – I Belong To You (9)

Sunt cantece care ne fac sa vrem sa dansam. Cantece care ne fac sa dorim sa le cantam ascultandu-le, dar cele mai bune cantece sunt cele care te aduc inapoi la momentul cand le-ai auzit pentru prima oara.

Parfumul. Povestea unei crime

Un film de nota 10!

 

Patetici

Cu totii avem probleme.

Nu va mai plangeti atata. Cu cat va plangeti mai mult cu atat tineti mai mult problemele langa voi.

Daca ati sti ce probleme am si eu, ati ramane cu traume toata viata. 🙂

Nu va mai plangeti atata, ca nu inspirati decat mila. Si oricum nu o sa vina nici dracu sa va rezolve voua problemele! Mai bine gasiti o solutie la ele decat sa „bla bla bla” atata de pomana.

537287_489395164459894_1596730816_n

Keep walking!

Cand vrei sa obtii ceva si esti pe ultima suta de metri de a realiza ce ti-ai propus, dar apare altul, de existenta caruia nici macar nu banuiai, de este cu un pas inaintea ta, si-ti da planurile peste cap, nu-i nimic! Ia-o de la capat! Inca o data! Inca o data! Si inca o data! Ca doar o sa-ti vina si tie randul la un moment dat.

734053_489673191098758_338650966_n