Arhive zilnice: 31 ianuarie 2013

12 Copaci, 12 Plante, 12 Fructe, 12 Minerale, 12 Muguri, 12 Seminte, 12 Flori, 12 Legume, 12 Verdeturi, 12 12 12

În caz că nu știați, s-a lansat linie de produse din plante naturale – Plantina.

Plantina a ales să vă aducă în case nestematele Naturii, să ne folosim împreună de ele pentru a dobândi starea de bine a sănătăţii. Frunze, copaci, rădăcini, seminţe, mlădiţe sau muguri, Plantina a ales din toate tot ce e mai bun de la Natură.

În articolele anterioare am vorbit despre beneficiile celor 12 plante asupra sănătații (magnolia, salcie, migdal, tataneasa, tei argintiu, urzica, ghimbir, orz verde, mesteacan pufos, soc, stejar si ginkgo biloba) din suplimentul alimentar numit chiar 12plante.

Dar seria de produse va continua cu alte minunății: 12 Copaci (extracte din scoarța a 12 copaci-minune), 12 Rădăcini, 12 Muguri, 12 Mlădițe, 12 Fructe, 12 Minerale, 12 Semințe, 12 Flori, 12 Verdețuri și 12 Legume.

Dacă doriți să comandați produsele accesați site-ul: www.12plante.ro

12-plante-randare

 

 

 

Buze perfecte

Aceasta este nuanța mea preferată!

Lip pencil – crayon à lèvres – SUBCULTURE – MAC.

 

 

Wrong or normal?

It’s something wrong with me? or…it’s that normal?

71845_455657951154770_1922960386_n

Niciodată n-am câștigat nimic

Niciodată n-am câștigat nimic. Am participat la zeci de concursuri. Mereu îmi spun: gata! nu mă mai joc pentru că e clar, nu sunt norocoasă din acest punct de vedere. Și cu toate astea, speranța mea e mai puternică decât gândul că ”nu l-am câștigat nici pe ăsta!” și mereu continui să particip.

O dată m-am și accidentat. Eram la un concurs de biciclete și am căzut ca mămăliga de nu mi-am putut folosi genunchiul vreo două, trei săptămâni. Plus bonus, am rămas cu o cicatrice de vreo 5 cm.

Ce se întâmplă cu mine? Există vreun remediu pentru această dependență neprofitabilă? J

93660867220768201_Yn5pQzXd_c