Arhive zilnice: 3 ianuarie 2013

Triste…ceva neobisnuit pentru noi!

Si cum stateam noi asa, triste…singure… am creat un nou filmulet :))

Zuzele va prezinta:

Cand un crai de Dorobanti isi ia nasul la purtare

Zilele trecute am primit o veste foarte trista. Un prieten drag mie, despre care am scris in acest articol, n-a avut un sfarsit de an prea bun. Si-a luat o bataie … de zile mari. Mi-as fi dorit ca tipul din God Bless America sa treaca si prin Romanica noastra, sa impuste toate specimenele gen Codin Maticiuc.

Aici aveti toate detaliile incidentului.

stock-vector-illustration-of-an-explosion-or-fight-in-comics-vector-illustration-107942738

 

God Bless America

Am descoperit un film bun! Lumea are nevoie de un om ca personajul principal!! God bless America, un film superb cu un mesaj pe masura….