Arhive zilnice: 13 ianuarie 2013

Razbunarea taximetristilor

Dupa ce am plecat de la super, mega, giga, marea petrecere a bloggerilor (blog-meet) sau cum o mai numiti voi, unde apropo, eu m-am simtit chiar foarte bine si n-am cautat pretexte pentru a nu face asta :)) … am stat pana pe la 3.  In fine, ziceam ca dupa ce am plecat de la petrecere am nimerit un taximeTRIST razbunator.

Domnul taximetrist era foarte afectat de un mic incident (zic eu mic, pt el a fost catastrofal), undeva pe Otesani. Degeaba am incercat eu sa-i explic ca prostia nu se desteapta, el o tinea tot pe a lui:

„Domnia si mandria se platesc. Astea sunt doua lucruri care se platesc. Dar nu-l iert pe ala, m-am jurat ca in seara asta nu-l iert pe ala. A blocat strada cu jeepul lui, ii tai doua cauciucuri. Toti care au masini performante, toti au un comportament deosebit fata de ceilalti. Care au masini performante, gata, incep sa aibe alt caracter.”

Deci: voi cei de va parcati ca dracu jeepurile, pazea ca vine razbunarea taximetristilor. Sfatul meu e sa ganditi si cu mintea, nu doar cu portofelul.